TOTS SOM PERSONES - 3k
19351
post-template-default,single,single-post,postid-19351,single-format-standard,ajax_leftright,page_not_loaded,, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

TOTS SOM PERSONES

Todos somos personas

04 jul. TOTS SOM PERSONES

Normalment en els  articles d’aquest blog,  parlem sobre temes mes aviat professionals, parlem sobre Xarxes Socials, actualitzacions d’Apps, Tips, Novetats, Consells, etc.

Però avui, amb aquest article, que hem anomenat “Tots som Persones“, ens volem despullar, ens traiem la capa de pell més professional, i ens quedem amb la més personal.

“Recorda que darrere de cada post, tuït, article… hi ha una persona com TU”

 

Ser Community Manager, gestionar les Xarxes Socials d’Empreses, NO és fàcil. És un mon apassionant i creatiu on gràcies a això ajudem a empreses, negocis, fires, esdeveniments….,  a estar posicionats dins del món Digital,  amb un objectiu directament proporcional a l’augment de visites, vendes etc….

Però de vegades ens posem de mal humor, al llegir comentaris  a les diferents xarxes socials….  Amb quina facilitat critiquen i insulten alguns usuaris!!!  Estar clar que no plou a gust de tothom, però ja que tenim aquesta eïna tant potent com és Internet, intentem utilitzar-la correctament i sobretot amb seny.

“Les Xarxes Socials són una eïna molt potent, però tingues SENY a l’hora d’utilitzar-les”

 

Si hi ha hagut alguna cosa que no t’ha agradat, es poden fer comentaris, es clar que si!!.  De la mateixa manera si alguna cosa SI que t’ha agradat. Però el comentari sempre ha de ser respectuós, ja que la persona que està darrere d’un post, tuït, article, és una persona com TU, no ho oblidis!!!! Les critiques són positives, si són constructives,  MAI destructives.

El que se sol fer,  si et trobes amb algun problema, és enviar un missatge privat, comentant el que t’ha passat, amb tota l’educació el món. L’empresa de segur que et respondrà de bon grat,  i t’intentarà solucionar el problema que hagis pogut tenir.

Des de 3Karacters volem lluitar per una bona convivència i harmonia a les xarxes socials. #3kpelrespectealesxarxes 

“Vigila què comparteixes,  sigues respectuós amb la resta de persones, de la mateixa manera que t’agradaria que ho fessin amb tu.”

Articles  relacionats:

Que es ser Community Manager?

 

T’has trobat alguna vegada en una situació similar com la que expliquem?

COMPARTEIX  amb qui creguis que li pugui interessar.

 

Sense comentaris

Publicar un comentari

Uso de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d' usuari. Si continua navegant esta donant el seu consentiment per l'acceptació de les mencionades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, fes click a l'enllaç per a una major informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies